De tijd vliegt als je de de weg kwijt bent - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Emma Liemt - WaarBenJij.nu De tijd vliegt als je de de weg kwijt bent - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Emma Liemt - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt als je de de weg kwijt bent

Blijf op de hoogte en volg Emma

06 Oktober 2012 | Spanje, Salamanca

Jawel hoor het is alweer 6 oktober! De tijd gaat hier ziekelijk snel, het lijkt nog wel gister dat ik met me sleutels het verkeerde appartement open probeerde te maken! (ownee wacht dat was gister)
Nee zonder grappen ik heb hier een super tijd! ik weet na 4 weken eindelijk me school in 1 keer te vinden, zelfs via de kortere route, ik heb eindelijk de sportschool gevonden, die er van buiten erg mooi uitzag.......
De impact hiervan was zo groot dat ik er gewoonweg geen kracht meer voor had om ook daadwerkelijk naar binnen te gaan maar technisch gezien ben ik er dus geweest.
Ik ben er na 4 weken van vreemde blikken eindelijk achter gekomen dat cuando niet hoeveel is maar cuanto en het mooiste van allemaal ik ben een spaanse gay best friend rijker, Ofwel het is hier magistraal!

Ik ben mij ook iets gaan verdiepen in de spaanse cultuur waaruit het volgende eigenlijk het meest wetenswaardig is,want wanneer een spaans meisje 18 wordt vraagt haar vader wat ze wil hebben, het logische antwoord zou natuurlijk zijn een auto of een rijbewijs, hier zeggen ze reet implantaat of ballontieten, wat in tijden van recessie natuurlijk onoverbodig is! Stel dat het water op raakt dan hoef je die er alleen maar uit te halen en je hebt voor de komende week weer genoeg, twee vliegen in een klap of nie dan?

En buiten dit culturele aspect heb ik ook de stad wat meer verkend.
Want vandaag heb ik na 4 weken keihard zoeken eindelijk el corte ingles gevonden ofwel de spaanse bijenkorf. Sjongejongejongejongejonge, ik heb er 2 uur lang vastberaden voor door de stad gelopen, waarbij ik twee keer de stad uit ben gelopen en bij poging drie toen ik terug naar huis wilde gaan (waar dat ook was?) liep ik de bastard in volle glorie tegen het lijf, helaas was ie dicht.

En dan tot slot heb ik nog een special voor alle alcoholisten onder ons want hier in Salamanca wordt aan iedereen gedacht, de bar waar je voor 1 liter heineken, wijn of een coctail 1 euro betaald, be warned na 1 glas kijk je wazig, na 2 glazen lig je op de grond en eenmaal bij je derde aangekomen ben je vergeten dat je het glas eerst aan je mond moet zetten voor je eruit kan drinken en al je bier over mij heen flikkert.
Voor het adresje mailt u naar wijzijngeenalcohlistenneewijhoudengewoonvaneengoedflesjewijn@elkedageennietdoorvertellen.ru

Hasta la pasta!

  • 06 Oktober 2012 - 19:24

    Elaine:

    Hahahhahahha Gek wijf!!
    Supergrappig weer!

    Xxx ga je morgen nog iets leuks doen? ;) Veel plezier!!


  • 06 Oktober 2012 - 19:25

    Alice:

    LOL

  • 06 Oktober 2012 - 19:27

    Emma Van Liemt:

    hahaha dankje! haha jaa zeker maandag is nog een meisje jarig dus we gaan morgen samen een oreo taart maken en daarna in de aaf wss een tapas tour doen of ergens anders met de hele groep eten:) daarna wss lekker uit :D xxx

  • 06 Oktober 2012 - 19:48

    Nigel:

    Haha gek wijf!

  • 06 Oktober 2012 - 19:48

    Nigel:

    Haha gek wijf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Spaans leren in Salamanca

salamanca

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2012

Grote monsters en koorts

06 Oktober 2012

De tijd vliegt als je de de weg kwijt bent

24 September 2012

universiteits troubles

10 September 2012

dag nr 1

09 September 2012

De reis
Emma

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 6495

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 16 Maart 2013

Costa rica, tica life

10 September 2012 - 15 December 2012

Spaans leren in Salamanca

Landen bezocht: