dag nr 1 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Emma Liemt - WaarBenJij.nu dag nr 1 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Emma Liemt - WaarBenJij.nu

dag nr 1

Blijf op de hoogte en volg Emma

10 September 2012 | Spanje, Salamanca

Zo alleen op dringend verzoek van moeders en omdat het mijn eerste dag was zal ik nog een zinderende anekdote uit mijn spaanse leven voordragen. Dus..... nee zonder grappen en grollen toen ik uit de bus stapte in het zonnige Salamanca waar het op dat moment al dan niet regende moest ik door middel van een kaart van de stad mijn appartement gaan vinden, ja mensen jullie kennen mij. Geef me een kaart en je hebt de garantie dat je niet op de plek uitkomt waar je moet zijn. Maar ik met al mijn zelfkennis had dat uiteraard al voorzien en om die reden elke twee meter die ik liep aan iemand gevraagd of ik nog wel de juiste kant op ging. En ja ik sta bij de goede straat wat al een prestatie op zich is maar dan nog het juiste nummer vinden. Ergens op mijn brief stond nummer 66 (LET OP dat bleek achteraf het nummer van mijn school) maar omdat ik uit mijn enthousiasme van mijn eerste overwinning niet goed keek verwarde ik dit met het nummer van mijn appartement. Een ruime 20 minuten later kom ik bij nummer 66 aan en ja hoor ik proberen de sleutel in de deur te krijgen, uiteraard faalde deze missie. Na tien keer proberen en GVDEN kwam ik dan toch eindelijk tot de conclussie dat de deur en de sleutel niet bij elkaar hoorde. Nog maar een blik werpen op mijn hyperingewikkelde routebeschrijving en BINGO mijn appartement is numero uno! Afijn de reis van nederland naar madrid heeft uiteindelijk korter geduurd dan de zoektocht naar mijn huisje. Maar gelukkig eenmaal aangekomen in mijn appartement staan er drie jodelahiehie vrouwen voor de deur, en ja daar bedoel ik drie duitse meisjes mee. Uiteindelijk bleken dit hele leuke meiden te zijn maar eerste indruk was: JOSTIBAND.

Nou bij deze cliffhanger laat ik het voor vanavond even want de tapas tour is beneden nog in volle gang vale

Adios amigos

  • 10 September 2012 - 23:36

    Alice:

    je had beter een tom tom mee kunnen nemen LOL.

  • 11 September 2012 - 09:42

    Max:

    JOSTIBAND? kwijlen die Duitse meiden dan?

  • 11 September 2012 - 13:36

    Marielle:

    Je hebt het toch maar mooi gevonden. Of je nou kan kaart lezen of niet. Succes met je eerste week. X

  • 11 September 2012 - 22:43

    Helen Lopuhaa:

    Als al je verslagen van dit niveau van humor worden, ga ik het stiekem bundelen en uitgeven!

  • 17 September 2012 - 19:17

    Alice:

    Hey komt er nog een nieuw verslag ik heb hier allemaal mensen die ernaar vragen het is voor ons ook ontspanning hahahahahahaha we zien er graag weer een tegemoet

  • 17 September 2012 - 20:08

    Emma Van Liemt:

    hooww haha jajaj je moet mijn literaire genialiteiten niet willen overhaasten haha maar vanavond kom ik met ene nieuw legendarisch stuk over mijn life in de wildernis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Spaans leren in Salamanca

salamanca

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2012

Grote monsters en koorts

06 Oktober 2012

De tijd vliegt als je de de weg kwijt bent

24 September 2012

universiteits troubles

10 September 2012

dag nr 1

09 September 2012

De reis
Emma

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 6490

Voorgaande reizen:

06 Januari 2013 - 16 Maart 2013

Costa rica, tica life

10 September 2012 - 15 December 2012

Spaans leren in Salamanca

Landen bezocht: